BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 29, 2010

MAS IDAYU JUARA PIDATO

KANGAR: Pelajar dari Pusat Pengajian Kejuruteraan (PPK) Sistem Elektrik, Mas Idayu Saidin muncul johan kategori Bahasa Melayu pertandingan Pidato Piala Naib Canselor 2010 baru-baru ini.

Mas Idayu yang menyampaikan pidato bertajuk “Kebejatan Moral Barah Dalam Negara” membawa pulang wang tunai berjumlah RM100, piala pusingan, plak dan sijil penyertaan.

Manakala tempat kedua dimenangi Nur Izzati Mohamad Sobri dari PPK Alam Sekitar dengan tajuk “Budaya Bangsa Malaysia Mekanisma Perpaduan” dan ketiga Muhammad Nur Aiman Uda bertajuk “Mahasiswa Pemangkin Pembangunan Negara. Kemenangan itu membolehkan mereka membawa pulang wang tunai RM70 dan RM50, plak dan sijil penyertaan.

Sementara itu bagi kategori Bahasa Inggeris pula, johan dimenangi Christian Entaban Anak Morris Unong PPK Komputer dan Perhubungan bertajuk “University - A Platform For Unity”, tempat kedua, Su Natasha Mohamad, PPK Mekatronik dengan tajuk “English As The World Language” dan di tempat ketiga dengan tajuk yang sama,dimenangi oleh Abdullah Redhuan Ismail dari PPK Komputer & Perhubungan.

Hadiah disampaikan oleh Timbalan Naib Canselor Akademik dan Antarabangsa UniMAP, Prof. Dr. Sazali Yaacob.

( 27/1/2010 )
Mas Idayu juara pidato Piala Naib Canselor 2010


.....Tahniah kpd beliau krn memiliki nama yg sama dgn nama artis.

0 comments: